August 9, 2013

یک درد دل با دوستان عزیز

 
  دوستان عزیزی که صاحب پیج در فیس بوک هستید  

نمیدونم برای شما هم پیش آمده که  بدون هیچ دلیل و 
بهانه ای  , مورد هجوم افراد یا فردی غیرعادی و آنورمال
با داشتن آکانت های تقلبی قرار بگیرید ؟ 
نزدیک به یکماه است که البته روز به روز این مشکل بیشتر
شده است   که در پیج میخواهم بعنوان آدمین کاری انجام دهم  
مرتبا از فیسبوک یک هشدار میگیرم که شما اجازه ندارید
این کار را بکنید و این کار تا اطلاع ثانوی عملی نیست
یکهفته پیش 
ازشخصی ( خانمی  ) پیامی دریافت کردم که  کسی با
چندین فایل در فیسبوک
بعضی از پیج هارا گزارش میدهد تا نتوانند موفق بشوند
با نهایت تاسف  کاراین شخص  یا بهتر است بگویم
کارشان (بافایل های تقلبی ) را  بسیار بچگانه و خنده دار
میدانم در عین حال از آنجائیکه پشت هر پستی که میگذاریم
زحمتی خوابیده  از این بابت چون متاسفانه بسیار حساس 
میباشم دلخور و غمگین شده ام  از خدای بزرگ برای این
فرد یاافراد یک عقل سالم  , یک طرز فکر درست و سازنده
و یک نیمچه شخصیت و کاراکتر , طلب میکنم

دوستان عزیزم اگر احیانا شما هم با این مشکل برخورد 
کرده اید خواهش میکنم برایم بنویسید که چگونه میشود این
مشکل را رفع کرد ؟  و آیا چاره ای برای آن وجود دارد ؟

با تشکر فراوان ...صفا
 























4 comments:

شکمو said...

سلام صفای عزیزم
بسیار متاسف و ناراحت شدم از شنیدن این موضوع
همیشه در همه جا ادمهای بیمار و بیکاری هستند که بخوان به بقیه ازار برسونن حالا شاید از کمبود باشه و یا حساد و ...
من هم همیشه و همیشه این مشکل رو در فیس بوک داشتم و دارم
منم یک مدت بسیار ناراحت میشدم و اعصابم خورد میشد بعد با خودم گفتم هدف این ادمهای بیمار دقیقا همینه که من رو ازرده خاطر کنن
دیگه اهمیت ندادم بهشون

و تازگی ها یاد گرفتم هیچ حرفی نزنم و سریع طرف رو بن کنم

الان مدتی هست خیلی راحت شدم

کاری هم از دست من و شما برنمیداد جز اینکه دعا کنیم برای بهبودی چنین اشخاصی




دوستتون دارم لیلا

Touba Safaei (SAFA) said...

لیلا جان مرسی از اینکه جواب برام نوشتید .....مشکل من اینه که نمیدونم کار کیه ..که مثل شما بنش کنم ....این خانم هم که برام پیام داده اسمی از کسی نیاورده ...واقعا نمیدونم اینا چه هدفی دارند
دوبار هم پیش اومده که اصلا نتونستم پستی رو آپلود کنم .....نه فقط این
همین الان دیدم پیج خوراکیه 8 نفر یه هوئی کم شد من فکر میکنم این یه نوع مردآزاریه یعنی طرف با اکانتش میان توی پیج و چند ساعت بعدش همه اکانت هاشو میکشه بیرون .......خوب که چی مثلا من میشینم گریه میکنم که چرا اومدن و رفتند ......واقعا کار هرکس که هست فکر میکنم عقلش هنوز نوزاد مونده متاسفم براش .................مرس و یکدنیا تشکر از از محبتت لیلای عزیزم .. ♥

gilda said...

سلام صفا جون ، واقعا متاسفم
من هم برام این سوال هست که این بچه بازی های بعضی از این افراد بزرگ نما ، واقعا یعنی که چی ؟؟
به قول شما آنقدر که اونها هرس این کارها رو دارند و از اینجا به اونجا میپرند ، ما نداریم
به هر حال این هم یک نوع بیماری هست که ما هم شفاعت اینجور افراد رو از خدا میخواهم
متاسفانه هم کار رو هم با پیج سفره جنوبی کردند ، و فیسبوک فکر کرده که این پیج مزاحمت ایجاد کرده
و الان مدتهاست که کل پیج بن شده و نمیتونه با اکانت خودت تبلیغ کنه
ولی با این هم داره کار خودش رو انجام میده

Touba Safaei (SAFA) said...

مرسی گیلدای عزیزم از اینکه پیام دادید ...همانطور که شما هم گفتید اینقدر که بعضی ها حرص میزنند یه ذرش در وجود ما نیست ...یکی از دوستان میگفت این کارها ممکنه کار شرکتهای تولیدی مواد غذائی یا بعضی از رستورانها باشه ...چون برای مثال دستور کالباس رو گذاشتم سه چهار ساعت بعدش دیدم اصلا پیج کلید شداونقدر که دیگه نمیتونستم اصلا کار کنم ....ولی باید با این مشکل چکار کرد ...کاش میدونستند که برای ما چیزی که مهمه اینه که کارمون رو ارائه بدیم اونم خیلی بی ریا و بدون هیچ چشمداشتی و برامون واقعا اهمیت نداره که با کسی بخواهیم از نظر اعضاء پیح رقابت کنیم من یکی واقعا خدایم شاهده از ته دل خوشحال میشم شادی و موفقیت هموطنم رو ببینم ایمان دارم که همه شما هم همینطورید.برای همین تعجب میکنم که چرا این آدما به پیجهامون گیر دادند ...یه دست صدا نداره باید همه مون از ته دل دعا کنیم که خدا یه عقلی به اونا بده و یه ثروت کلانی هم به ما تامنم پیج رو تعطیل کنم و باهاش برم جهانگردی....تشکر از اینکه همراه هستی انشالله همیشه شاد و موفق باشی...♥