February 15, 2014

کباب لاری خونگی

کباب لاری بسیار ساده و خوشمزه است  البته کبابی که در خانه تهیه میشه
ترجیح میدم چون هر چه باشد از تازگی و چگونگی گوشت و سایر مخلفات
مطمئن هستیم  در هر صورت من در دستوراتی که گذاشتم اغلب از گوشت 
بالای ران بوقلمون استفاده کردم که هم پزاست و هم طعم خوبی دارد
مدت زمانی که بایستی گوشت در ماریناد باشد بسته به جنس گوشت دارد 
مثلا برای گوشتهای سفید همان 24 ساعت کافی است و برای گوشتهای قرمز
تا 3 روز کاملا خوب جواب میده ....امیدوارم درست کنید و لذت ببرید







☻☻☻☻☻☻☻☻☻


4 comments:

Roz said...

تردی این کبابهای شما رو میشه از همین جا هم حس کرد ، به به ، دسسسستتون درد نکنه و نوش جان

gilda said...

من که کباب رو از هر نوع و مدلش دوست دارم
نام این کباب رو زیاد شنیدم ولی نمیدونم که چرا با این نام خنده میشه
نوش جونتون صفای نازنین

Touba Safaei (SAFA) said...

گیلدا جان پس این کباب رو هم درست کنید هم ساده است و هم بسیار خوشمزه و ترد من با گوشت بالای ران بوقلمون درست کردم 24 ساعت هم در مارینادش بود بعد که سیخ کشیدم خیلی خیلی ترد و خوشمزه شد....اسمش کباب لاریه چون مردم لار شهر نزدیک شیراز این مدلی درست میکنند برای همین اسم لار رو گرفته ...باتشکر از اینکه مثل همیشه محبت کردی...شاد و موفق باشی..♥ ♥ ♥

Touba Safaei (SAFA) said...

رز عزیزم مطمئن باش همینطوره که حدس زدی چون من ازگوشت بالای ران بوقلمون استفاده میکنم که شبیه گوشت بره است و اصلا ترده حالا تصور کن 24 ساعت هم در ماریناد بمونه ...بعدکه کباب میشه دیگه واقعا ترده حتی بی دندونها هم میتونند بخورند...انشالله درست میکنی و درجمع خانواده لذت میبرید...مرسی ازاینکه اینجا بودی..♥ ♥ ♥