March 18, 2015

باسلق رنگی با ژله آلبالو

از سالها پیش باسلق رو به رنگ سفید درست میکردم برام یکنواخت شده بود  
تصمیم گرفتم یه ژله ترش و خوشمزه آلبالو رو اضافه کنم   دیدم هم کیفیت
عالی شد و هم ظاهرش  و هم مزه ش  از همه سالها بهتر و برتر شد
اینم لینک قبلی که همیشه همین شکلی درست میکردم 

دوستان عزیز توصیه میکنم حتما درست کنید
وعکسشو در فیسبوک پیج خوراکیها 
بذارید تا با کمال میل شرش
کنم  ♥ ♥ بقیه دوستان
هم درست کنند
حیفه تنهائی از این شیرینی
خوشمزه با چای بخوریم و
♥ ♥ ♥  ♥ ♥ لذت  ببریم 







 ☻☻☻☻☻☻☻☻☻












2 comments:

Roz said...

صفا جون عزیز و هنرمند که همیشه کارهاشون تک هست ، واقعا خسته نباشین ، خیلی خیلی عالی و خوشرنگه

Touba Safaei (SAFA) said...

مرسی از محبتت رزعزیزم واقعا لطف داری ...عذر میخوام که دیر پاسخ میدم من چند کامنت رو اوپن کرده بودم که بعد جواب بدم بخدا اصلا فرصت که نشد هیچ مدتها توی وبلاگ نبودم و سر نزدم .......درهر حال جای همه شما خالی واقعا خوشمزه بود و بهتر از هرسال دیگه با تغییراتی که داده بودم ....مجددا تشکر...♥ ♥ ♥