December 29, 2010

حشو با شوید و جعفری ـ مایه سبزی برای ماهی

حشوی سبزی را جداگانه سرو کردن در واقع یه ایده شخصیه
چون عاشق حشو هستم , فکر کردم چه خوب بود  اگه هرکسی هر میزان که حشو دوست داره برای خودش بتونه بکشه  تا اینکه حشو را چسبیده به ماهی و بطور
نیم سوخته بخوره  ..البته شکی نیست که هر دستوری لطف خودشو داره ...ولی کلا
تصمیم گرفتم حشورا جداگانه درست کنم و ماهی سرخ شده را هم جداگانه  با پلو سرو
کنم ........بعد برای اینکه به اصل مطلب یعنی ماهی صبور خودمون خدشه وارد نشه
تغییری در سبزیجات اون دادم و به جای شنبلیله و گشنیز از جعفری و شوید و به 
جای تمر هندی از لیمو و پوست نازک اون استفاده کردم ..اتفاقا خیلی خیلی خوشمزه
شده بطوریکه هر هفته روز ماهی  باید این حشورا درست کنم  شما هم امتحان کنید
پشیمون نخواهید شده 










نوش جان
☺☺☺☺☺☺☺☺☺










2 comments:

Tooran Sa.M said...

kheili khoshmaze va khoshgele..hatman
dorostesh mikonam...merci

Tahmineh Alaei said...

akh joooooon ..che khoshgele ...hatman
khoshmaze ham hast..ba Tamre hendi ham
mishe dorost kard?